مشتری مداری!

انلاین خرید کرده بودم. در توصیف محصول نوشته بود با بسته بندی باز نشده ی اصلی. گفتم خوبه دیگه! کلی طول کشید تا برسه. خانم همسایه برام بسته رو گرفته بود و زحمت تا پست رفتن و گرفتن رو این بار استثنائا نداشتم. بسته رو باز کردم و دیدم در بسته بندی اصلی نیست و قبلا باز شده و با چسب نواری چسبوندنش. لجم در اومد! به فروشنده ایمیل زدم گفتم فروشنده جان دستت درد نکنه بالاخره فرستادیش ولی این که اونطوری که قرار بود باشه نیست که! ده بار هم تو قسمتهای مختلف ایمیل نوشتم بسته بندی اصلی باز نشده منظورم هست و گرنه جنس مورد نظر که یک فروند باطری خاص بود رو امتحان کردم و کار کرد اما معلوم نبود نو هست واقعا یا نه؟ ایمیل رو هم انگلیسی زدم که مطمئن باشم منظور رو رسونده ام. سعی هم کردم ساده بنویسم. درخواستم هم این بود که این خرید رو پس بفرستم و اونها با پولی که پیششون هست یک باطزی جدید با بسته بندی اصلی برام بفرستند اگر در بساطشون یافته می شه اگر نمیشه هم پولم رو پس بدن و باطریشون رو پس بگیرند.

چند ساعت بعد پیغام اومد که فروشنده به زودی جواب می دهد. فردای اون روز جواب داد. کلی عذرخواهی و ابراز تاسف کرده بود که من از خریدم ناراضی ام. گفته بود باطری رو دور بندازم و نیازی به برگردوندن نیست. گفته بود کل مبلغ پرداختی من رو برمیگردونند و اقدامات لازم رو هم در این راستا برای تکرار نشدنش انجام داده اند. بعد هم از سایت مربوطه ایمیل دریافت کردم که پول که برگشت خبر بده ببندیم این پرونده رو.

اصلا خوشحال نشدم. راضی به خسارت فروشنده نبودم. باطری مربوطه دور انداختنی نیست چیزی که من خواسته بودم اگر عملی میشد منصفانه تر بود. 

/ 1 نظر / 11 بازدید
م. و.

[ناراحت]