چمدان

در ادامه ماجرای انتفال تجربه مسافرت هوایی و چمدان چرخ بشکسته مان، باید عرض کنم که بعد از حدود یک ماه، چمدان ما با یک چرخ جدید و البته متفاوت از سه تای دیگر داخل یک جعبه مقوایی بزرگ به خانه بازگشت. 

بعد از انتفال چمدان به تعمیرگاه، من هر چند روز یکبار وضعیت را در سایت چک می کردم اما بنا به دانش آلمانی من و مترجمهای انلاین، وضعیت "تعیین میزان آسیب" بود تا اینکه سر آخر به شرکت محترم ایمیل زدم که چرا بعد از حدود یک ماه هیچ تغییری مشاهده نمی شود که بعد چند روز که ایمیل ما بین این و آن چرخیده بود جواب آمد که به دلیل نقص مدارک همراه چمدان هیچ اتفاقی نیافتاده. البته بعد از دریافت این ایمیل روند پیگیری تندتر شد چرا که من با یک فرد پاسخگو طرف بودم که ایمیلهایم را زود جواب می داد. جواب دادم که آقا جان من که اصرار داشتم مدارک را تحویل بدهم اما کسانی که آمده بودند تحویل نگرفتند و گفتند لازم نیست. جواب آمد که شرکت تحویل گیرنده یکی از شرکتهای طرف قرارداد ماست و بنا به توافق طرفین!! حق دریافت مدارک را ندارد. بعد هم پیشنهاد دادند که بلیط اینترنتی ام ا برایشان ایمیل و گزارش تهیه شده در فرودگاه را پست کنم.  چند روز بعد از پست مدرک خواسته شده باز پیگیری کردم که فلان روز نامه فرستاده ام لطفا بررسی کنید که رسیده است یا نه؟ عصرش جواب آمد که بله رسیده و چمدان به تعمیرگاه ارسال شد؛ وضعیت سایت هم به "ورود به تعمیرگاه" تغییر کرد. فردایش هم تعمیر شد و تا شب شد "در راه بازگشت به آدرس شما" . پس فردایش هم برگشت. حالا چمدانم یک نشانه منحصر به فرد دارد یک چرخ متفاوت که تشخیصش را برای من آسانتر می کند. 

نتیجه گیری اینکه پیگیری همیشه خیلی مهم و موثر است در همه جای دنیا! 

  
نویسنده : شیث ; ساعت ٥:٤۸ ‎ب.ظ روز ۱۳٩۱/٥/٧
تگ ها :