نماینده های خوابگاه

این بچه های نماینده حوابگاهمان مخصوصا فریدر خیلی خوبند. هفته ای یک ساعت در زیر زمین خانه ما می نشینند و ساکنین خوابگاه می توانند بروند و در مورد مشکلات و ... با آنها صحبت و مشورت کنند. معمولا دم در اتاق صف تشکیل می شود. داخل اتاق کوچک هم دو تا میز هست،یک کامپیوتر، یک پرینتر و یک گوشی تلفن. معمولا سه نفر برای پاسخگویی آنجا هستند که همگی خیلی خوش برخوردند البته بعضیها مهربانتر و با حوصله تر هستند.

اول که شنیدم فکر کردم هفته ای یک ساعت خیلی کم است اما واقعا مناسب است.  با توجه به اینکه ایمیل را در طول هفته هم جواب می دهند. سیستم خوبی است. نه به آنها که کار داوطلبانه می کنند زیاد فشار می آید نه مشتریان خدماتشان، سر گردان و رنجیده می مانند.

یکی از سرویسهایی که این نماینده ها ارائه می کنند انتقال نظرات و پبشنهادات به مسوولین شبکه خوابگاههاست.

یک سرویس دیگری هم دارند که خیلی مورد استقبال مخصوصا خارجیها  قرار گرفته. ساکنین دارای قرارداد مدت دار با شبکه خوابگاهها می توانند اتاق خود را به قیمتی که خود می پردازند برای مدت کوتاه اجاره بدهند. حتی یک هقته -البته در صورت یافتن مشتری دانشجو- این کار کاملا رسمی است و خیال طرفین کاملا راخت است. آنها به نمایندگی پول پیش را می گیرند و اجاره به حساب صاحب اتاق واریز می شود و بعد از اتمام مدت مورد نظر اگر ساکن مورد نظر اعلام نکرد که اتاقش یا خانه خسارت دیده پول پیش، را به مستاجر بر می گردانند. برای این کار هم از مستاجر مبلغ ناچیزی می گیرند. با این روش اکثر خارجیها در مدتی که در وطن به سر می برند برای اجاره ی اتاقشان عملا چیزی نمی پردازند. مستاجرها هم که اصولا موقتا در این دانشگاه هستند کلی راضی و خوشحالند چرا که هزینه اقامت در خوابگاه بسیار کمتر از هتل یا مهمانخانه است.  همه راضی و خوشحال!

  
نویسنده : شیث ; ساعت ۱۱:٥٩ ‎ق.ظ روز ۱۳٩٠/٤/٢٩
تگ ها :